NxM Support


NxM Support

 
 
 
 
 
 
 
 

 

NxM Business Solutions har en kundeorienteret support afdeling, der ved hvor vigtig en faktor tid ér for vores kunder, derfor afhjælper vi jer med jeres supportsager hurtigst muligt.

På vores support og servicecenter kan I oprette supportforespørgselers, tag kontakt til vores supportteam, samt vedhæfte relevant dokumentation  https://service.nxm.dk

 

Supportaftaler


NxM Business Solutions tilbyder 3 forskellige service aftaler. Vi vil i samarbejde med jeres virksomhed, rådgive jer omkring hvilken serviceaftale, der matcher jeres behov bedst.


 

Standard aftale

Standard service aftale eller uspecificeret support, er der en max responstid på 2 arbejdsdage for ikke prioriteret opgaver, og 5 timer indenfor åbningstiden for højt prioriteret opgaver. Hotfix er altid inkluderet og tilgængelige via kontakt til support.

Mandag - Fredag: 8.30 - 16.30

 

 

 

Extended service aftale

For udvidet aftale gælder de service specifikke elementer fra kontrakten. Responstiden vil derfor variere. 

Mandag - Fredag: 8.30-22.00

Lørdag: 8.30 - 16.30 

 

 

 

Extended service aftale 2

For udvidet aftale gælder de service specifikke elementer fra kontrakten. Responstiden vil derfor variere.

 

Mandag- Søndag: 00.00- 24.00

 

 


 

 

 


Support lifecycle

NxM business Solutions understøtter følgende Microsoft Dynamics NAV produkter:

 Dynamics NAV 6.0R2

 Dynamics NAV 7.0 (NAV 2013)

 Dynamics NAV 8.0 (NAV 2015)

 Dynamics NAV 9.0 (NAV 2016)

Åbningstider og telefontider  Mandag – fredag Kl. 9:00 – 16:00