NxM Support

NxM Support

NxM Business Solutions har en kundeorienteret supportafdeling, der ved, hvor vigtig en faktor tiden er for vores kunder, derfor afhjælper vi jer med jeres supportsager hurtigst muligt.

På vores support- og servicecenter kan I oprette supportforespørgsler, tage kontakt til vores supportteam samt vedhæfte relevant dokumentation  https://Gateway.nxm.dk

Supportaftaler

NxM Business Solutions tilbyder 3 forskellige serviceaftaler. Vi vil i samarbejde med jeres virksomhed, rådgive jer omkring hvilken serviceaftale, der matcher jeres behov bedst.

Standard aftale

Ved standard serviceaftale eller uspecificeret support er der en max. responstid på 2 arbejdsdage for ikke-prioriterede opgaver, og 5 timer indenfor åbningstiden for højtprioriterede opgaver. Hotfix er altid inkluderet og tilgængelig via kontakt til support.

Mandag - Fredag: 8.30 - 16.30

Extended serviceaftale

For udvidet aftale gælder de servicespecifikke elementer fra kontrakten. Responstiden vil derfor variere. 

Mandag - Fredag: 8.30-22.00

Lørdag: 8.30 - 16.30 

Extended serviceaftale 2

For udvidet aftale gælder de servicespecifikke elementer fra kontrakten. Responstiden vil derfor variere.


Mandag - Søndag: 00.00 - 24.00

Support Life Cycle

NxM Business Solutions understøtter følgende Microsoft Dynamics NAV produkter:

Microsoft Dynamics (Understøtter NAV. R2 og over)

Microsoft Dynamics 365 Business Central (Alle Versioner)

Åbningstider og telefontider  Mandag – fredag kl. 8:30–16:30