NxM EDI for Dynamics NAV



NXM EDI – Proven, tested and recommended for Microsoft Dynamics NAV.

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

NxM EDI er en standardiseret digital struktur til udveksling og håndtering af salgs- og købsdokumenter, varekataloger samt avanceret Intercompany i Microsoft Dynamics. Som en af få løsninger på EDI markedet, muliggør NxM EDI modulerne fuld udnyttelse af hele potentialet i Dynamics NAV, samtidigt med at de fremmer en effektiv og smart dataudveksling mellem samhandelspartnerne. Løsningen reducerer også den tid virksomhedens ansatte bruger på manuelle indtastninger, kontrol af dokumenter, samtidigt med at  fejlindtastninger reduceres til et minimum.  Alt dette giver den enkelte virksomhed en bedre udnyttelse af medarbejdernes ressourcer, en optimeret lagerstyring, samt et styrket professionelt image overfor deres samhandelspartnere.

NxM EDI løsningerne er ikke kun effektiviserende, de giver også brugerne et overblik, og en indsigt i alle deres elektroniske forretningsdokumenter i afsendelsesfasen, konverteringsfasen og  modtagelsesfasen. Indsigten og overblikket bliver af mange brugt strategisk til at optimere deres arbejdsprocesser og opnå et konkurrencemæssigt fortrin. Løsningens fleksibilitet giver en enestående mulighed for nemt at udvide forretningsdokumentudveksling med nye kunder og leverandører. 

Alle modtagne og sendte NxM EDI- dokumenter bliver kortlagt i et internt register, standard (Microsoft Dynamics NAV) dokumenter og elementer. Løsningerne giver en kontrol og en indsigt i dokumentprocesserne, da den giver et overblik over alle procestrin og status på hvert procestrin. Alle EDI-relaterede opgaver og informationer findes og udføres inde i jeres Dynamics NAV interface, dermed holdes alle arbejdsprocesser samlet ét sted.

 

 


 

 

Dynamics NAV brugergrænseflade og forretningslogik

Med basis i Microsoft Dynamics NAV-logikken dækker NxM EDI en bred vifte af forretningsbehov. Som bruger af NxM EDI, får du en effektiv måde at håndtere data og dokumenter på, direkte fra dit Dynamics Nav interface.

 

 

 

 

NxM Sikkerhed

Et partnerskab med os giver jer en sikkerhed, og fjerner den økonomiske og leveringsrisiko, der er forbundet med afvikling af et EDI projekt og installationen af en EDI løsning. De over 200 projektleverancer, installationer og integrationer, har givet os et erfaringsgrundlag og en ekspertise, som gør at vi kan løse alle EDI- og projektproblemstillinger.

 

 

 


 

 

 

 

 

Skalerbar og nem at integrere

NxM EDI Integration

NxM EDI er en skalerbar løsning med et utal af muligheder, dit behov sætter grænserne for, hvad din NxM EDI løsning skal kunne.

NxM EDI kan nemt og hurtigt udbygges med ekstra funktionaliteter. Løsningens fleksibilitet muliggør en integration ind i andre systemer, hvis det ønskes.

 

 

 


 

   

Brugervenligt 

NxM EDI løsninger er brugervenlige, så alle med grundlæggende IT- kundskaber og kendskab til Dynamics NAV vil få glæde af vores NxM EDI.

 

 

 

 

 

 

Lokal, cloud eller en kombination. 

NxM EDI tilbydes som cloud, lokal installation

eller en kombination af de to.

 

 

 


NxM EDI Basic er certificeret for Microsoft Dynamics NAV 2017

NxM EDI har igen i 2017 modtaget en Microsoft CMFD Certificering. Certificeringen gives kun til de få virksomheder på verdensplan, der har opfyldt Microsofts høje standarder for partner-udviklet softwareløsninger. NxM EDI er tildelt en CMFD, da løsningen er kompatibel med NAV 2017, brugervenlig, og fleksibel, så den nemt kan virksomheds- og behov tilpasses. Så skulle jeres EDI behov ændre sig i fremtiden, skal I ikke bekymrer jer, da I med en CMFD NxM EDI har en løsning, der altid kan tilpasses jeres nye behov.

 

 

 

 

 

 

 


Hvad betyder CMFD for jeres virksomhed? Vælger I at investere i NxM EDI (CMFD) løsning, har I Microsofts garanti på:

 

 

Løsningen opfylder de højeste kvalitetsstandarder

Løsningen er afprøvet og anbefalet af andre virksomheder

Løsningen opfylder alle jeres unikke forretningsbehov

Løsningen er hurtig at implementere og nem at vedligeholde

Nem integration med Microsoft Dynamics NAV

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NxM EDI Basic er anbefalet af både Microsoft og vores kunder.

Er I nysgerrige på, hvad en NxM EDI-løsning kan bidrage med i jeres virksomhed? Så kontakt os, og lad os demonstrere alle de unikke fordele, som vores løsning tilbyder.

 

 


       NxM EDI-moduler

NxM EDI-dokumentudveksling udgøres af en universel integration for alle ind- og udgående dokumenter imod NxM cloud service, som håndterer konvertering, modtagelse og forsendelse af dokumenter.

 

Salgs- og købsdokumenter 

NxM Salgs- og købsdokumenter modulet er en integrationsløsning til Microsoft Dynamics Nav, som i standardudgaven understøtter alle gængse forretningsdokumenter som salgordre, ordrebekræftelse, faktura, kreditnota m.m. I standardudgaven af NxM EDI kan der tilføjes nye dokumenttyper og kommunikationsformer alt efter behov, da vi har adskillige kombinationer af dokumentformater og muligheder. Vi kan med få justeringer I NxM EDI fundamentet skabe nye format- og dokumenttyper, og nye kommunikationsformer, hvis det efterspørges. Skalerbarheden i vore løsninger og den enkelte vedligeholdelse, samt muligheden for virksomhedstilpasning, gør NxM EDI til det sikre valg. Se hele listen her --/dokumenttyper/

NxM PDF og SMS 

Modulet er integreret ind i de NAV processer, der er relateret til salg, køb og lagerstyring. Den automatiske rapporteringsvisning giver brugerne af dette modul et overblik, der kan bruges til at løse konkrete problemstillinger.

NxM Varekatalog

Med et NxM varekatalog modul, kan I på en struktureret måde offentliggøre oplysninger om jeres varer til kunder og leverandører— gennem et NxM EDI eller en integration til Microsoft Office Excel. I kan omvendt også modtage vareroplysninger fra egne leverandører.

Intercompany funktionalitet

NxM EDI Intercompany modulet giver jer muligheden for nemt og hurtigt at udveksle EDI-dokumenter og dele oplysninger på en struktureret måde internt i jeres organisation.  

Formatering af dokumenter følger EDIFACT, X12, UBL, EHF, SVEFAK, og OIOUBL mfl. 

 

 


 

   
   
   
   
   
Fordelene ved et NxM EDI er en let elektronisk udveksling af data mellem økonomisystemer. Udbyttet er et lavere ressourceforbrug, færre fejl og et styrket professionelt image overfor jeres samarbejdspartnere.   
   
   
   
   

Udvid din forretning                                                Bevar overblikket                                                       Øg produktiviteten


Alt det tekniske

 

Vil du vide mere, så tryk her