• image01

    Overvågning giver tryghed

    Alle systemer hos NxM er overvåget for at yde den bedste service


NxM Support Center

NxM Service Center

 

Support 
NxM business Solutions tilbyder vores kunder og deres samarbejdspartner adgang til NxM servicecenter, hvor det er muligt at registrere service forespørgsler m.m. Som NxM Business Solutions kunde får man tildelt et login, til vores support og servicecenter, her kan man oprette supportforespørgslers og stille spørgsmål til vores supportteam, samt vedhæfte relevant dokumentation https://service.nxm.dk

 

 

Support life cycle

 

NxM business Solutions understøtter følgende Microsoft Dynamics NAV produkter:

  • Dynamics NAV 6.0R2
  • Dynamics NAV 7.0 (NAV 2013)
  • Dynamics NAV 8.0 (NAV 2015)
  • Dynamics NAV 9.0 (NAV 2016)

 

NxM Business Solutions tilbyder 3 forskellige service aftaler.

 

Standard aftale

Standard service aftale eller uspecificeret support, er der en max responstid på 2 arbejdsdage for ikke prioriteret opgaver, og 5 timer indenfor åbningstider for højt prioriteret opgaver. Hotfix er altid inkluderet og tilgængeligt via kontakt til support.

Mandag - Fredag: 8.30 - 16.30

 

Extended service aftale

For udvidet aftale gælder de service specifikke elementer, som fremgår i kontrakten. Responstid vil derfor variere.

Mandag - Fredag: 6.00 - 8.30, 17.00 - 22.00
Lørdag: 8.30 - 16.30

 

Extended service aftale 2:

For udvidet aftale gælder de service specifikke elementer fra kontrakten. Responstiden vil derfor variere. 

Mandag- Søndag: 00.00- 24.00

 

Vi vil i samarbejde med jeres virksomhed, rådgive jer omkring hvilken serviceaftale, der matcher jeres behov.

 

 

NxM Business Solutions følger ”Microsoft statement of direction”. Det betyder at NxM frigiver og tilpasser NxM EDI således, at det passer til den nyeste frigivne version fra Microsoft.

 

Åbningstider

 

Standard aftale
Mandag - Fredag : 8.30 - 16.30
Extended aftale
Mandag - Fredag : 6.00 - 8.30 , 17.00 - 22.00
Lørdag : 8.30 - 16.30
Extended aftale 2
24x7 Support